Obserwatorzy

niedziela, 29 sierpnia 2010

Moje pierwsze CANDY-Zapraszam!

Ogłaszam moją pierwszą, nieśmiałą zabawę w rozdawanie prezentów:)
Powody właściwie są trzy:...
1. II Rocznica ślubu-właśnie 20 września.
2. Powrót do pracy, po rocznej przerwie.
3. Utworzenie bloga.

Miałam okazję już w wielu uczestniczyć i nawet zostać wylosowaną, dlatego też chciałabym dać okazję innym osobom i zorganizować candy u siebie. O powodach wspomniałam - więc otwieram zapisy! Zakończą się one 20 września o północy, a losowanie zostanie przeprowadzone w następnych dniach.
Dzięki candy mam nadzieję na odwiedziny osób, u których jeszcze nie gościłam. Obiecuję zaglądnąć z rewizytą do każdego.
Zasady są ogólnie znane:
- Komentarz pod tym postem z wyrażoną chęcią uczestnictwa w zabawie.
- Zdjęcie w bocznym panelu z linkiem zwrotnym.
- Osoby, które piszą blogi gdzie indziej proszę o zostawienie swojego blogowego adresu.
- Osoby, które nie piszą bloga, ale zechcą mnie odwiedzić proszę o zostawienie adresu e-mail. - Nowi Obserwatorzy mile widziani! (Lecz to nie wymóg!).
Do wylosowania będzie niespodzianka...

50 komentarzy:

  1. oo to jestem pierwsza :) Chętnie się ustawiam w kolejczce :) pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. O a to niespodzianka, a ja lubię niespodzianki więc do zabawy się przyłącze ;)


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również chętnie sie zapiszę po niespodzianke

    OdpowiedzUsuń
  4. Marlenka i ja wystartuję. Nie lubię niespodzianek, ale na blogu spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam niespodzianki, więc ustawiam się w kolejeczce. POZDRAWIAM i wszystkiego naj naj z okazji rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam Cię do zabawy "Lubię"

    OdpowiedzUsuń
  7. Więc i ja się zapisze dopiero zaczynam zabawe z blogiem ale może akurat coś uda mi się na dobry początek upolować :) a że niespodzianki lubie to z chęcią skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja w kolejce chętnie się ustawię! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię niespodzianki. Staję więc w kolejce. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też chętnie stanę w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no to zobaczymy co nas czeka za niespodzianka, u mnie w sobote tez oglosze candy, obiecalam jesienne. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. To i ja się zapisuję :-)
    I zapraszam na "pocieszankę" na moim blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zatem i ja biorę udział :)
    Niespodziewanki zawsze są najciekawsze :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w wolnej chwili do siebie.
    bizuterium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuję się szybciutko. Zapraszam na mojego bloga i moje Candy http://aniajura.blogspot.com/2010/08/wymianko-candy-na-powitanie-jesieni.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością się zapisuję! i zapraszam do zabawy - szczegóły u mnie na blogu: http://claoodia-art.blogspot.com/2010/09/10-rzeczy-ktore-lubie.html Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzień Dobry


    U,u,u yeah,yeah niespodziankę chcę :)


    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję z każdego powodu i z osobna.Ja równiez obchodze wkrótce rocznice ślubu - pierwszą na dodatek:) calkiem blisko Ciewbie bo 21 września.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tyle wspaniałych powodów,żeby się cieszyć, więc cieszę się razem z Tobą :) Ja niedawno zaczęłam swojego bloga, a na dodatek teraz nie mam za dużo czasu, ale... Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się razem z Tobą i grzecznie staje w kolejce. Może się uda ... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem tu po raz pierwszy, ale będę odtąd częściej zaglądać. A przy okazji zapisuję się na Twoje candy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam niespodzianki, więc się dołączam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. kto nie lubi niespodzianek ...muszę przejrzeć Twojego bloga ...dzięki za odwiedzinki u mnie i zapraszam ponownie ...już robię info na moim blogu pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapisuje sie, bo uwielbiam niespodzianki. Moze bede miala szczescie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Niespodzianki są najlepsze więc ustawię się w kolejce i ja . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Z przyjemnością w kolejce się ustawię!
    Zapraszam przy okazji do mnie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też chcę :) Może raz się uda :)
    I zapraszam do mnie: http://irbisek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Niespodzianki uwielbiam więc chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnio szczęście mnie nie opuszcza. Spróbuję go więc także u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam niespodzianki;)
    pozdrawiam serdecznie, Poli

    OdpowiedzUsuń
  30. Niespodzianki bardzo lubię, więc się szybko zapisuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. hej,
    pytałaś mnie na blogu z ręki do ręki o cenę dziurkacza zawijaska. Podałam 40zł, bo sama kupiłam go za prawie 50zł (rok temu ceny były znacznie wyższe niż teraz!). Ale jestem otwarta na Twoje propozycje :) Jak się zdecydujesz, to pisz na magda.matraszek@interia.pl

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja też się zapiszę. Niespodzianka brzmi kusząco:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wpierw życzę Wam kolejnych i kolejnych rocznic!!!Nastepnie grzecznie ustawiam się w kolejce!!!!Buźki-aga

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie myślałam, że tyle osób lubi niespodzianki :0 Ale przede wszystkim życzę Ci jeszcze wielu wielu tak szczęśliwych rocznic.
    goska0123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja tez z udanego małzeństwa wrześniowego 40 lat temu,zyczę duzo dobrego i ustawiam sie w kolejeczce po niespodziankę

    OdpowiedzUsuń
  36. Marlenko kochana, a co sie u Ciebie dzieiej ze nie pokazujesz sie. Nie widze do Ciebie zadnego kontaktu,maila, napisalabym..
    pozdrawiam i mam nadzieje ze wszystko w porzadku u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  37. to rzeczywiście jest co świętować :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dalszych szczęśliwych lat pożycia małżeńskiego.
    Aby miło Wam upłynął, ten rocznicowy dzień.:)
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow niespodzianka- uwielbiam niespodzianki :)
    http://dariatworzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. jaa też, ja tez......oczywiście wpisuję się na listę...i dzięki za miłe przeżycia.....[pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam i gratuluję!
    Nie długo po Tobie będę świętować 5. rocznicę ślubu.
    Również mam przed sobą powrót do pracy i rozstanie z maleństwem.
    Choćby z tych dwu powodów - ze zrozumieniem i szczerze gratuluję.
    http://wikkori.blogspot.com/2010/09/szczescia-szukam.html

    OdpowiedzUsuń
  42. A ja tu jeszcze na koniuszku się dopiszę :P

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam pisze sie do listy czekujacych na niespodzianek. Najlepsze zyczenia z okazji rocznicy. POOzdrawiam Ewelina z coreczka MAjeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  45. jeszcze ja! gratuluję rocznicy! pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  46. Niespodzianka! To cudnie! Na niespodzianki czeka się jeszcze mocniej!

    OdpowiedzUsuń
  47. A gdzie ja jestem - przecież się wpisywałam - buuuu

    OdpowiedzUsuń
  48. oj, nie podoba mi sia ta Twoja nieobecnosc.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo....