Obserwatorzy

piątek, 8 kwietnia 2011

W "moim" magicznym domu...

Z każdej strony pachnie wiosną... To i pomysły na wiosenne dekoracje przychodzą jakoś łatwiej. Ostatnio wykonałam taki oto wiosenny domek. Pomysł i klejenie tak mnie wciągnęło, że szykuje się powoli kolejnych sześć. Zaprezentuje je już niebawem.
A tymczasem pierwszy z domków w kolorach zieleni...


Tak wyglądał przed wykończeniem...



I efekt końcowy...


Pozdrawiam cieplutko i wiosennie!

P.S. Sylwia powiedz tylko jakie kolory Cię interesują, to też taki do Ciebie przyfrunie...
Buziaki posyłam i czekaj na listonosza :-).

4 komentarze:

  1. Domek? Dla mnie??? Ja przyjmę każde Twe dzieło, a że gust masz idealny, to i kolor właściwy dobierzesz ;))) Z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Wwwwwoooooowwwww, niesamowity: taki bajkowy i sielankowy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny :) gdy byłam mała to miałam w pokoju taką tapetę właśnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo....