Obserwatorzy

czwartek, 23 czerwca 2011

Ramek czar i wspomnień czas...

Witam serdecznie!

Dziś pragnę zaprezentować dwie z wykonanych przeze mnie "ramek" na zdjęcia.
Sposób wykonania: najprostszy z możliwych.! Zwyczajnie powycinałam prostokąty w kartce z brystolu; z tyłu po podklejałam folijki od kart okolicznościowych, w które wsunęłam wybrane fotografie. Kilka ozdóbek i tak oto w czasach studenckich powstały moje samodzielnie wykonane ramki, które wówczas zdobiły ścianę mojego pokoju.

W minionym roku wykonywałam podobne rameczki z "moimi" dziećmi uczestniczącym w prowadzonych przeze mnie zajęciach, w ramach koła plastyczno-technicznego. Efekty pracy dziecięcych rączek były rewelacyjne (niestety nie mam zdjęć). A co najważniejsze wykonywanie ramek niosło uczniom wiele uciechy.

Oto moje rameczki...



P.S. Przypominam o moim Candy, do udziału w którym
-gorąco zachęcam.

Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających moją skromną
"Chwilę Pasji"!
Dobrze, że Jesteście!!!

2 komentarze:

  1. Fajne ramki. :) Ja raz w życiu zrobiłam ramkę na zdjęcia - z bloku technicznego i kolorowych wstążek - to był prezent dla przyjaciółki, który nie istnieje - przyszła burza i zniszczyła. :]

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo wdzięczne są takie ramki, mile pamiątki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo....