Obserwatorzy

piątek, 23 września 2011

Janeczkowa przesyłka...

Dziś tylko pokażę co dostała ode mnie Janeczka w wygranym Candy. Adresatka pisała mi o swoim zadowoleniu i zaprezentowała przesyłkę u siebie, więc czas bym i ja pokazała ją tutaj.

Poleciał do Janeczki wykonany przeze mnie tekturowy domek, gipsowy zajączek...


Trochę przydasiów... nici, guziki, koraliki, zestaw quilligu...

...fartuszek w kratkę i świecznik gipsowy...

...upleciony wianek z traw do samodzielnego ozdobienia
i świecznik do ozdobienia techniką decoupage...


...nici i włóczki...


...gipsowy obrazek-dynia, książka i coś słodkiego...

To tyle... Candy było niespodzianką, więc chyba zaskoczyłam Janeczkę. Może niedługo znów podzielę się słodkościami. Zapraszam do śledzenia postów.
Dziękuję Wszystkim, którzy tu zaglądają!
POZDRAWIAM !!!

4 komentarze:

Dziękuję za każde słowo....