Obserwatorzy

czwartek, 14 października 2010

Odkurzam mojego bloga...

Jakże dawno mnie z Wami nie było...
Ileż to oczy me straciły... Tyle u Was do podziwiania, oglądania... Powód ten sam co ostatnio. Praca, synek, obowiązki...ŻYCIE.
1. Ufam, że uda mi się to wszystko jakoś okiełznać i zapanować nad tym zwariowaniem. A może nawet dobrze, że tak jest-nie mam czasu na nudę.
2. U mnie teraz trwa produkcja broszek ze sztucznych materiałów-pokażę je niebawem...
3. Tymczasem chciałam zaprezentować wykonane przeze mnie i uczniów klasy V- bukieciki z różyczek z bibuły, jakie moi uczniowie sprezentowali nauczycielom w pewnym szkolnym konkursie w Dniu Edukacji Narodowej.
Oto one...




Bukieciki podobały się obdarowanym i to jest najważniejsze!
A tak swoją drogą jeśli zajrzy tu do mnie szanowny pracownik oświaty-to ściskam Go mocno w tym świątecznym dla nas dniu i pozdrawiam serdecznie! Życzę wszystkiego dobrego, pomysłów na lekcje by uczniowie byli zaciekawieni tym co robimy i jak z nimi pracujemy oraz cierpliwości anielskiej do co poniektórych... Wszystkiego dobrego Belfrowie!!!

A mój Aniołek rośnie zadziwiająco szybko...
Tu sobie smacznie śpi...
Tu konsumuje mleczko...
A tu próbuje skonsumować mleczko w biegu...
Ile szczęścia niesie ta pociecha. Teraz ma popołudniową drzemkę, więc mogłam do Was zajrzeć.
Trochę odkurzyłam tego mojego bloga. Strasznie Was przepraszam za to zaniedbanie! Przybyło mi obserwatorów-za co ogromnie Kochani dziękuję! Smutno mi, że tylko nie mieliście czego obserwować przez ostatni czas, ale postaram się to zmienić...

Utulam w sercu każdego kto zajrzy tu do mnie. Dziękuję za pozostawiony ślad obecności! I gorąco, radośnie Was pozdrawiam! -Dobrze, że Jesteście!

3 komentarze:

  1. Cudny maluszek. Niech się dobrze i zdrowo chowa!!!. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całuski dla Karolka i dla Was, a także spełnienia się w wykonywanym zawodzie... Wiem, że z Tobą dzieciom nie sposób się nudzić... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Janeczko i Sylwuniu!
    Dziękuję Wam za miłe słowa.
    Karolek pozdrowiony i ucałowany!
    -Dziękujemy Wam za całe dobro!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo....