Obserwatorzy

wtorek, 23 sierpnia 2011

Wyczekiwane wyniki...

Witam Was całym sercem - moje Drogie Blogowiczki!
Już czas na wyniki mojego candy... Nie przedłużam i nie biadolę nie na temat, ponieważ ten post miał ukazać się wczoraj. Przepraszam za poślizg i przechodzę do rzeczy.
Nadmienię jeszcze, ,że nie spodziewałam się, że będzie tylu chętnych na moje skromne rozdawnictwo :) Tym bardziej, iż nagrodą jest niespodzianka więc tak naprawdę nikt nie wie co otrzyma? Bardzo Wam dziękuję za tak liczny udział w zabawie. Do końca zapisów pojawiło się 85komentarzy z tym, że jedna osoba (tłumacząc mi coś) wpisała się trzy razy; ja potraktowałam to zgłoszenie jako jedno i przygotowałam 83losy z Waszymi "nickami" i wypowiedziami...

Oto karty z wydrukowanymi komentarzami...

Następnie losy zostały pocięte i dokładnie poskładane...

... wrzucone do "maszynki"...


Do wylosowania zwyciężczyni (piszę w r.żeńskim, ponieważ zgłosiły się same Panie) został wytypowany mój dzielny synek, który zastanawia się jak podoła takiemu wyzwaniu...?


...miesza, miesza...

...i oto synek wylosował jedną osobę...


A zwycięski los należy do:
Janeczkowo pisze...

No to ja pierwsza staję w kolejce. Zresztą i tak ostatnio nie mam szczęścia w losowaniach. Pozdrawiam:) 20 czerwca 2011 15:10


Gratuluję! Proszę o kontakt, adres na: marlenamyszka@gazeta.pl
Na maila czekam tydzień, w razie braku odzewu ze strony Janeczki losowanie odbędzie się ponownie.

Dziękuję Wam raz jeszcze i zapraszam do odwiedzania mojego wirtualnego świata.
Pozdrawiam Was ciepło i słonecznie, życząc radosnego popołudnia!
-Marlena




9 komentarzy:

  1. Gratuluję Janeczkowo :)
    Masz uroczego synka :3

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję :)
    przesłodka maszyna losująca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i dzięki za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Janeczko, jak widać szczęście cię nie opuściło;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulyje, super maszyna losujaca!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Congratulations to the winner and to you, dear, for the cute candy and the lovely baby! God bless! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za zabawę i GRATULUJE zwyciężczyni
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. To niemożliwe!!! Hura!!! Zaraz napiszę maila. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mówiła,że szczęścia nie ma. To klamczuszek hihi.
    Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo....