Obserwatorzy

niedziela, 25 marca 2012

Niespodzianka od Jagody...

Witam Was w ten wiosenny, pogodny dzień...
Koniecznie muszę rozpocząć od pokazania
mojej cudownej niespodzianki od Jagódki .


Los, czy traf sprawił to, że okazałam się być 100-ną obserwatorką bloga Jagódki: http://czarnajagoda.blogspot.com/
Obserwuje go z ogromną przyjemnością, bowiem Właścicielka bloga tworzy same wspaniałe Dzieła a do tego ma u siebie taki miły, ciepły klimat. Za to obserwowanie została nagrodzona wspaniałą niespodzianką. Co tam się rozpisywać... Zobaczcie sami...

Szydełkowy kurczaczek-"koszulka na jajko"


Dwie pary korali, słodkości...cudowny lniany woreczek.



Dziękuję Jagódko raz jeszcze za piękny prezent, który sprawił mi ogromną radość!
Miło mi, że zaglądacie do mnie i, że zostawiacie swój ślad.
Zapraszam do mojego candy... które tak sobie myślę...chyba trochę przyspieszę!

2 komentarze:

Dziękuję za każde słowo....