Obserwatorzy

sobota, 10 marca 2012

Obiecane kapelusze...

Jeszcze w lutym obiecałam, że zaprezentuję "kapeluszowy wysyp". Odwlekałam, odwlekałam gdyż czasu ciągle mało. Aż dziś znalazła się do tego sposobność i proszę...
Tak prezentują się wykonane wraz z dziećmi kapelusze (nie wszystkie...)...










Baza kapelusza jest wykonana z brystolu a dodatki jakie komu pasowały przytwierdzone zostały klejem na gorąco... Kapelusz może być ozdobą nie tylko na głowie, podczas urodzin dziecka czy szkolnego przedstawienia. Może być wykonany na nim stroik i prezentować się jako ozdoba na stole lub na ścianie. Tak bardzo wciągnęło mnie ostatnio kapeluszowanie, iż zamierzam ogłosić "kapeluszowe rozdanie"-co Wy na to Kochani? Informacja o Candy już niedługo...

Tymczasem pozdrawiam cieplutko wszystkich odwiedzających moje, skromne zacisze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo....