Obserwatorzy

czwartek, 30 września 2010

10 rzeczy które lubię

Do tej zabawy zaprosiły mnie: Kaprys, ClaOOdia, Niewielka oraz Carrot.
Dziękuję ;)
Zabawa polega na tym, żeby wymienić 10 rzeczy, które się lubi.

PODSTAWOWE zasady:
1. Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy.
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz.
3. Zaproś kolejne 10 osób i poinformuj je w komentarzach.

A więc LUBIĘ:

1. Łapać wspólne chwile z moją rodziną. Czas ucieka jak rzeka, niepostrzeżenie wymyka się nam każdy dzień. Uwielbiam spędzać czas z moimi najbliższymi i dzielić się tą miłością w sercu.
2. Spacerować nad morzem.
3. Jeździć do moich rodziców. Mam ich tak daleko od siebie a podróż długa, ale lubię to bo każdy taki wyjazd wiąże się z nowymi tęsknotami, przeżyciami, wrażeniami...
4. Swoją pracę. Wśród dzieci czuję, że żyję-ta praca to chyba moje powołanie...
5. Robić miłe niespodzianki.
6. Kawę o poranku.
7. Zapach siana i świeżo skoszonej trawy.
8. Robić kompozycje kwiatowe i wogóle obcować z przyrodą.
9. Fotografować mojego synka. On robi taki słodkie i śmieszne minki, że każdą z nich chciałabym uwiecznić.
10. Wszelkie prace plastyczne.

Kolejność tych wymienionych "ulubieństw" jest przypadkowa. Lubię bardzo dużo... O wiele więcej niż 10-trudno było wybrać. Myślę też, że te nasze listy odzwierciedlają aktualny stan, okres życia, przez który podążamy. Pewnie za 10-15 lat ta lista będzie inaczej wyglądała.
Ale dziś jest jak jest. Dziękuję za tą zabawę Dziewczętom, które mnie zaprosiły. To była okazja by uczynić wiele przemyśleń.

A teraz do zabawy zapraszam m.in.: Dominikę, jjagnes, monimoni, aeljot, Jutka...

1 komentarz:

Dziękuję za każde słowo....