Obserwatorzy

poniedziałek, 27 września 2010

Wyniki Candy... i znów "goły" post!

Witajcie moje Kochane!
Spieszę z odpowiedzią i wynikami candy. Nie chcę zwlekać i trzymać Was w niepewności!
Obiecałam wyniki w sobotę, a tu znowu poślizg!-Przepraszam!
Chciałam losowanie ładnie udokumentować, przygotowałam losy i wszystko dopięłam na ostatni guzik. Ale pech, który ostatnio często mi towarzyszy, przysiadł się do mnie także dziś. Sprawił, bowiem, że laptop "nie czyta" karty z aparatu. Próbowałam już różnych kombinacji wyłączałam, włączałam, wyjmowałam i wkładałam, przecierałam kartę...i nic. Nie czyta i koniec!
Także wybaczcie-podam poprostu wyniki tak jak się mają, "na sucho", bez fotorelacji...

A mianowicie: nagrodę niespodziankę wygrywa jjagnes, której wpis pod postem z candy był pod numerem numer 5. Ten los wylosował Karolek (żałuję, że nie mogę pokazać Wam zdjęć :-(.).
Druga skromna nagroda niespodzianka wędruje do ClaOOdi,
której wpis pod postem z candy był pod numerem numer 16. Tę nagrodę wylosowałam ja przy pomocy popularnego tutaj programu Random.org
-Dziewczyny bardzo proszę Was o kontakt meilowy pod adresem: marlenamyszka@gazeta.pl zostawcie proszę namiary, na które mam wysłać przesyłki.

Pozostałym uczestniczkom Dziękuję z całaego serca.! Wasza obecność bardzo mnie wspiera i uszczęśliwia. Otrzymałam od Was tak wiele ciepła i serdeczności! Żałuję, że nie mogę dziś nagrodzić każdej z Was. Ale gdy tylko uporam się z bieżącymi zobowiązaniami obiecuję zorganizować kolejne candy, w którym będzie wszystko jasne i klarowne bez niespodzianek. Oraz mam nadzieję, bez psikusów aparatu w spółce z laptopem.
Prezenty pokażę Wam gdy szczęśliwie dotrą do nowych właścicielek.
Jeszcze raz bardzoo serdecznie Was pozdrawiam i dziękuję za całe dobro!

P.S. Mam Wam sporo do opowiadania i do pokazania. Jeśli to nie jest nic poważnego z tą kartą to w weekend podzielę się nowinami...
Pozdrawiam!
-Marlena

10 komentarzy:

  1. jejku ale się cieszę - to pierwsze candy, które wygrałam. !!!!!!!!!!!! Dziękuję Karolkowi- całusyyyyyyy

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zabawę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wylosowanym ;)....i niecierpliwie czekam na nowinki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wylosowanym i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę uwierzyć! :) Ale się cieszę :) pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również dziękuję Wam za wspólną zabawę!
    Cieszę się, że było Was tak dużo, że byłyście zainteresowane niespodzianką...
    Miło mi, że obie Panie już się odezwały i wiedzą o swoich wygranych. Zatem będę mogła przystąpić do pakowania i wysyłki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyniom:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo....