Obserwatorzy

czwartek, 7 lipca 2011

Mały domek dla małego smyka.


Taki oto domek skonstruowałam wspólnie z mężem-dla naszego synka. Dwa popołudnia, kilka płyt wiórowych i trochę chęci. Oto co nam wyszło.. mały domek ogrodowy dla naszego smyka.

-Tu na zdjęciu świeżo po "budowie", konstrukcja stoi jeszcze w garażu.

- Synek wygląda przez okienko swojego domku.

- Mama z synkiem.


-Synek dba o swój domek. Pucuje go szczotką...
P.S. Domek jest w trakcie malowania...

-Na dachu domku namalowałam tęczę, a na ścianach będą postaci z bajek.
Już widać nieskończonego Prosiaczka i Osiołka...


Pozdrawiam serdecznie Wszystkich odwiedzają

10 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tym domkiem, podziwiam kreatywność:)
    Będzie wspaniałym miejscem do zabawy!:)
    Dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps Proszę tylko o umieszczenie zdjęcia candy w pasku bocznym z aktywnym linkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. BellaArt-dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa!
    Komputerowy chochlik naprawiony!

    OdpowiedzUsuń
  5. Domek jest niesamowity :D Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam! Śliczny domek taki na długie, twórcze zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. chatka jest super!
    koniecznie się pochwal jak skonczysz malować

    ps: wygrałaś candy. rzuć okiem do mnie na blga lub na maila:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja moim w pokoju po malutkiej sofie zrobilam taki smieszny z kartonu- przezyl tylko 2 dni :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest świetny :) Jak byłam mała to tato zrobił mi i bratu taki świetny domek z kartonu po zamrażarce, nawet jakieś światełko tam zamontował :) Ale nasz nie miał takich pięknych malunków jak ten dla Waszego maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł :) i widać, że Twój syn bardzo zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo....