Obserwatorzy

niedziela, 31 lipca 2011

Nocne scrapowanie i tego efekty..

Jak już tytuł mówi... Po długim, barrrdzo długim czasie nie dotykania papierków przez minione wieczory zmajstrowałam kilka moich cudasiów.
Zmobilizowała mnie do tego niespodzianka od Karoli (za co jeszcze raz ślicznie dziękuję).
A oto skromne efekty kartek uniwersalnych...







(Zapewne pojawią się na nich jeszcze napisy, ale wszystko w swoim czasie...
P.S. Miło mi będzie jak wyrazicie swoje opinie na ich temat. Tych surowych czekam szczególnie-czego u mnie za mało?; z czym przesadziłam?.

Tymczasem pozdrawiam serdecznie, dziękuję za odwiedziny i przypominam o moim candy!
Miłej niedzieli życzę!

3 komentarze:

  1. Fajnie to nocne scrapowanie wyszło:)
    Każdy napisze tu co innego, bo każdy ma inny gust dekoratorski ;) A moim zdaniem tylko z tymi serduszkami jakiś bałagan taki... ale to tylko MOIM zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne kartki, szczególnie pierwsza i ostatnia :)zapraszam do siebie, czeka tam zaproszenie do zabawy :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki bardzo ładne :) Zgadzam się z Pelargonią, że tylko z serduszkami takie małe zamieszanie i myślę, że jak już dodasz napisy to z nimi wszystkie karteczki będą super wyglądały :) pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo....