Obserwatorzy

piątek, 23 lipca 2010

Chwila na małe chwalenie...

Dzisiaj pragnę podzielić się z Wami poczynaniami mojego Skarba-Karolka.
Synuś 8 sierpnia skończy osiem miesięcy-już za chwileczkę...
A tymczasem szkrab już raczkuje....
...ładnie bawi się....


....oswaja się z "literaturą"...

...poskramia zabawki większe od siebie...

...poznaje nowe smaki...


...-a kuku... zagląda :-) i wstaje sam w łóżeczku...

...sprawdza, dotyka, poznaje... -poznaje "świat" i wszystko co go otacza...

...obdarowuje nas swoim uśmiechem...

Z nim codzienność jest piękniejsza. Każdy dzień jest inny i wyjątkowy.
Karolek nadaje sens temu co robimy, czym żyjemy.
Jest z nami i bardzo go kochamy!
To wszystko czym chciałam się podzielić...
To moje Szczęście!


I jeszcze moc podziękowań dla Wspaniałej blogowej Koleżanki!
-Jolu z całego serca Ci: "Dziękuję"!
Wczoraj dotarła do mnie przepiękna karta.
Wspaniale wykonana, w cudownych kolorach...
Niecierpliwie otwierałam kopertę...
I oczom mym ukazała się...
ONA...
Popatrzcie same, czyż nie jest piękna???

Moja rodzinka się zachwyciła-wszystkim ją pokazałam.
Teraz stoi na honorowym miejscu i zerkam na nią ilekroć tamtędy przechodzę...


Dziękuję Jolu raz jeszcze z całego serca!
To przepiękna niespodzianka...

Postaram się pokazać Wam wkrótce moje archiwalne prace. Jest tego trochę: kartki, kwiaty z bibuły, księgi okolicznościowe, zające z siana, stroiki i wiele innych...
Chciałabym dać się Wam bliżej poznać. Ostatnio troszkę mniej prac wykonuję z racji wielu zadań i obowiązków... Mały szkrab w domu to już nie żarty. Wymaga opieki, zabawy, wychowania...
Dlatego pokażę, czym zajmowałam się zanim Karol przyszedł na świat. A wszelkie nowości sukcesywnie będę dodawała w następnej kolejności.

Dziękuję Wam za wszelkie ślady obecności!
Dziękuję, że Jesteście!!!
-Pozdrawiam!
Marlena :-)

8 komentarzy:

  1. Wspaniałe zdjęcia synka! Kartka również urocza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez myslalam o pokazaniu moich poczynan z przed 10-ciu laty, potem nastapila przerwa 7-mio letnia,ale mam to wszystko na zdjeciach takich jak sie wtedy robilo, na papierze, ale moze zeskanuje, ale to kiedys. Wtedy byly szydelko i druty i decoupage i kartki haftowane i inne papierowy twory, bylo tego troche.
    Malutki Ludzik w domu to jednak pochlaniacz czasu.Mialam tez tylko wieczory dla siebie.Ale dzien skladal sie z innych radosci. Ciesze sie ze kartka dotarla.
    Pozdrawiam, ja jestem dzisiaj nie produktywna, po pracy nawet "moj swiat" mnie nie interesowal. Obijam sie odwiedzajac przyjaciol.( blogi)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz wielgachnego Skarba w domku! Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za miłe odwiedziny w Prezentowisku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz uroczą pociechę! pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jaki słodziutki ten Wasz Karolek:):):) Uśmiech ma boski:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny mój siostrzeniec, świetne fotki... Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd ja znam te małe radości :) W nasyzm domku też rozbrzmiewają szczebioty Małego Szkraba i brak czasu na własne hobby też mi doskwiera, ale dziecko to priorytet i Największa Radość dnia codziennego :) Życzę Wiele Radości !!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję zdolnego synka! u nas króluje ta sama ciężarówka :) dziękuję, że znalazłaś czas i przyłączyłaś się do zabawy na moim blogu. Pozdrawiam, Karmeleiro

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo....