Obserwatorzy

wtorek, 27 lipca 2010

Zwierzenia...

Czas twórczej posuchy u mnie niestety trwa!!!
Nie pokażę dziś nic wykonanego przez siebie.
Ani kartki, ani... Buuu...
Ale ostatnio będąc na spacerku z moim Promyczkiem wpadłam na pewien pomysł.
Otóż myślę, czy tak nie zorganizować u siebie Candy?
Narodziny Bloga-to dobra okazja...
Muszę to wszystko jeszcze przemyśleć, zastanowić się nad nagrodami i powiadomić Was o szczegółach w najbliższej przyszłości...
Myślę, że to dobry pomysł.
Chciałabym się także jakoś odwdzięczyć moim miłym Odwiedzającym.
-Dziś mam dla Was serdeczne, szczere : "Dziękuję" !
Ale wkrótce zaproszę także na słodkości!

-Pozdrawiam wakacyjnie i trochę leniwo!!!

5 komentarzy:

  1. no w takim razie czekam niecierpliwie ;)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na szczęście niemoc twórcza minęła!!! Tobie też tego życzę!:* Zobaczysz będzie dobrze:*:)

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a w moim lbie kotluja sie pomysly i nie mam tylu rak aby je zrobic, moim marzeniem byloby miec kogos kolo siebie i podpowiadac mu co ma robic, ale to moje marzenie. Marlenko, obiecalas jednak pokazac to co wczesniej robilas, a wiec? Ja tez chcialam isc za Twoim przykladem, ale ja mam tylko zdjecia na papierze i musialabym skanowac a to juz nie wyglada ciekawie.
    Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za takie mile komentarze. Moja corka jest tez nimi zachwycona, nawet ma dla Ciebie niespodzianke.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poprosze jeszcze o adresik, zeby niespodzianke wyslac. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo....