Obserwatorzy

niedziela, 11 lipca 2010

Upały w pełni... Jak je poskromić?



W cieniu 30 stopieńków...
Ja mieszkam nad morzem i zapewniam, że nawet tutaj jak nie ma wiaterku (jak to było wczoraj i przedwczoraj, i przed przed...) to nawet nad morzem jest Sahara.




Na plaży ludź na ludziu, parawan na parawanie, nic tylko usychać. Byłam na plaży przedwczoraj dosłownie przez kwadrans. Nawet parasol nie pomagał mojemu Karolkowi i ciągle marudził. Więc nie było co narażać pociechy na smutki z powodu dręczącej fali gorąca.
Jedynie może gdyby w wodzie siedzieć od świtu do zmierzchu to chłodu się zazna a tak nic, a nic.



W związku z nieodpartym pragnieniem chłodu wczoraj wybrałam się z mężem na jezioro. Towarzyszyłam w połowach i wreszcie odetchnęłam z ulgą! Na wodzie bowiem (na łódce) było całkiem przyjemnie i zwiewnie...


Dziś nigdzie się nie wybieram, ponieważ wszędzie korki przez najazd szanownych turystów. Lekki wiaterek sprawia, że da się żyć. A najprzyjemniejszym miejscem w domu okazuje się być podpiwniczony garaż. Zatem tak spędzamy miło czas...

Jutro wrzucę fotki moich ostatnich, spontanicznie wykonanych konstrukcji.
A zatem do jutra...


Pozdrawiam upalnie i słonecznie!!!
I posyłam podmuch morskiej bryzy...
Frrrrr........o już poleciała........

6 komentarzy:

  1. zazdroszczę tego nadmorskiego zamieszkania :) dziękuję za odwiedziny u mnie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Twoja wizyta u mnie była bardzo pozytywna, więc się rewanżuję:) Miło mi Cię poznać:) Dziękuję za wzięcie udziału w candziochu;)
    A swoją drogą, to zazdroszczę Ci straszliwie bliskości morza, bardzo je lubię. Proszę, pozdrów je ode mnie;) I swojego Synusia, który ma na imię jak mój brat (sama wybrałam mu to imię, gdy miałam 2 latka;))

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, tej to dobrze!
    Dziekuje za piekny wierszyk i zapraszam na nastepne candy, moze juz jutro? Niestety nie kazdy moze wygrac, tak juz jest, ale kiedys kazdemu sie poszczesci, niektorym dwa razy pod rzad!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w Candy :)
    I dziękuję za tyle miłych słów pod moim adresem, to przemiłe czytać takie słowa :) ...ja też pracuję w świetlicy :) Mam nadzieję, że będziemy w kontakcie, dodaję Cię do ulubionych :)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Siostra jesteś genialna!!! ;)
    A propo morza- ja też tak chcę!!! :):):)- Ładnie się uśmiecham, to może zaprosisz... Żartuję, wiem,że nawet mam nakaz odwiedzin ;) Buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny ten Twój Karolek. *: Jeszcze trochę i będziesz miotłą wypędzała dziewuchy z podwórka. (((:
    Zazdroszczę Wam dostępu do morza, o każdej porze. ((:
    Pozdrawiam i ślę buziole. (:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo....