Obserwatorzy

czwartek, 15 lipca 2010

Znów kwiatowo...

Mój storczyk zakwitł po raz pierwszy aż 13-nastoma kwiatami!
Wielka to dla mnie frajda-uwielbiam tę roślinkę...




Ostatnio nie mam czasu ani weny do tworzenia.
A czeka mnie tyle przedsięwzięć....

Nawet mój kaktus się zbuntował i zamiast rosnąć w górę, rośnie w bok...


Oto jak po burzy wyszły sobie ślimaczki
i wędrowały po kwiatku wilgotnym od deszczu...



Miałam Wam zaprezentować moje ostatnio wykonane konstrukcje, ale muszę niestety je odrestaurować. Zdradzę, że wykonałam krzesełko i wóz, jako ozdoby do ogródka.
Niestety towarzyszący wiatr ostatniej burzy-porwał moje dzieła i te trochę się po uszkadzały.
Nie zdążyłam ich wcześniej obfocić dlatego teraz będą ciut podreperowane...

6 komentarzy:

  1. Tez sie za kazdym razem ciesze jak moje orchideje mi kwitna (mam ich 9). Ale fajne sloneczko "kwitnie" na kaktusku.

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna orchidea!! Śliczny ma kolorek :) U mnie stoją dwie, fioletowe, takie jakieś marne .. ale jedna z nich od ponad 2 tygodni ma tak wiele kwiatów, że jestem zszokowana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nazywam Twoj storczyk orchidea, tez je lubie i mam kilka.
    Ciesze sie ze nie jestem sama z przygotowaniami do B.N.
    Tak piekne piszesz komentarze, dlugie, ciekawe, a to nie kazdy robi, chcialam wyslac do Ciebie karteczke, ot tak sobie z pozdrowieniami, ale do tego potrzebuje Twoj adres. Napiszesz mi?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za piękne komentarze u mnie :)
    Kolczyki srebrne są ze specjalnie spreparowanych liści pokrytych aluminium - wykonuje je pani, którą podlinkowałam w moich postach :)
    Pozdrowionka!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny storczyk!:) Ach mi mój już przekwitł:(
    Kaktus rewelacyjny:D
    A ślimaczki-uwielbiam! Ale tylko te z domkami:D Bezdomnym mówię nie:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo....