Obserwatorzy

poniedziałek, 19 lipca 2010

Zabawa w "Podaj dalej..."


  1. Musisz posiadać własnego bloga.
  2. Pierwsze trzy osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie, mały ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni (w tym terminie zapewne uda mi się zdążyć)
  3. Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym trzem osobom,n a prezent od Ciebie.
  4. Każdy Blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie.

Z całego serca pozdrawiam, zachęcam do zabawy i życzę... szczęścia!

3 komentarze:

  1. Ja juz w zabawie nie biore udziału!!!!
    Ale zwiazku z ta zabawa podeślij mi na mój email swój adres.
    Pozdrawiam ;)
    eklerka26@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Marlenko, Twoje komplementy sprawia ze "obrosne w piorka". Ja sobie tak poprostu kombinuje i wychodzi co wychodzi.Dopoki jeszcze moge, reumatyzm mi wykrzywia palce a ja na przekor niemu, nie daje sie.Wiem, ze kiedys zwyciezy, ale poki co...
    Dziekuje Ci bardzo za Twoj entuzjazm w komentowaniu moich wytworkow.

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja się z chęcią zgłaszam.
    I czekam na aderseik,bo chciałabym wysłać nagdrody z candy.
    Zostawiłaś u mnie komentarz, więc nie wiem czy napisałaś mail z adresem czy zapomniałaś...
    Gdybyś pisała to napisz jeszcze na mail mojego brata,bo na onet czasem nie wszystko dociera:(

    piotrek094@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo....