Obserwatorzy

czwartek, 29 lipca 2010

Och te Candy! Och pokusy...! To rozpusta dla mej duszy... :-)!

Witam Was w ten kapryśny, pochmurny dzień...
Koniecznie muszę rozpocząć od pokazania
moich cudownych słodkości od Paulinki .


Paulinka - Fantazja zafundowała mi wyjątkową niespodziankę, przyznaną jako dodatkowa nagroda w jej candy. Kochana-bardzo za wszystko Ci Dziękuję! Prezent jest piękny!



Zakładeczka, utrzymana w tej samej tonacji co notesik.


Notesik z cytatem: "Miłość daje, ale niczego nie żąda".

A na deser trochę ślicznych przydasiów.
To wszystko już pokazałam. Jeśli zauroczyła Was praca Paulinki, to zajrzyjcie do niej w wolnej chwili. Znajdziecie ją o tu: http://handmadebyfantazja.blogspot.com/


Chciałabym także zaprosić Was na słodkości do Blogowych Koleżanek...

Szybkie Candy u Carrot do 31 lipca.


Różane Candy u Peninii do 31 sierpnia.

U mnie twórcze lenistwo trwa nadal. Teraz być może troszkę się coś zmieni, ponieważ zostałam poproszona o wykonanie zaproszeń ślubnych dla siostry mojego męża. Nie spieszą się jeszcze, więc mam trochę czau. Ponadto mam wykonać bukiet z fioletowych bibułowych różyczek dla przyjaciółki. No i obiecany album dla mojego Karolka. Po drodze mam dwie uroczystości chrzcin, więc wypadało by samej wykonać jakąś delikatną pamiątkę.
Raz po raz popadam z zachwyt nad ilością zajęć. Nudzić się nie mogę to fakt... A za chwilę zżera mnie przerażenie-kiedy ja to wszystko zrobię? Po drodze prezenty na "Podaj dalej" i zaplanowane Candy. Oj bierz się Marlena do pracy-bierz!!!

Zgodnie z prośbą i przypomnieniem Alojka zamieszczę w kolejnych postach moje wytworki z twórczego archiwum. Jolu dziękuję-zapomniałam o tym-przyznaję...
Miałam niemały bałagan w zdjęciach (w komputezrze). Folder tu, folder tam...
Ale już przysiadłam powybierałam co nieco i zajmę się "za chwilę" zamieszczaniem ich tutaj.

Pozwolę sobie jeszcze na małe sprostowanie...
Otóż zdarza mi się ostatnio zamieszczanie u Was komentarzy w formie rymowanej.
Jolu-poetką nie jestem! Naprawdę!
Słowa czasem jakoś tak same układają się jedno pod drugim. I wers po wersie wychodzi z tego coś sensownego. Mam tylko nadzieję, że nie przeszkadza Wam to. Jeśli kogoś razi taka forma-to dajcie proszę dyskretny znak-przestanę!

Tymczasem pozdrawim Was bardzo serdedcznie i dziękuję za wszelkie dobro!
Za każde miłe słowo i odwiedziny!!!

5 komentarzy:

  1. Czekam na Twoje prace i życzę weny twórczej, bo widzę, że masz co robić ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja czekam na w pełni rymowanego posta! :) Pozdrawiam cieplutko i ogromnie dziękuję za przemiłe komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja chce tez rymowanki! I czekam na pracki.
    Ale szczescie to Ty masz, tyle fajnych rzeczy wygralas!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje slodkosci! Ja tez jeszcze chce do Ciebie niespodzianke wyslac, ale potrzebuje adresik. Czekam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się że nagroda dotarła cała;)
    Na zakładce celowo zastawiłam miejsce,żebyś mogła umieścić swoje ulubione cytaty bo pewnie też takie masz;)
    A co do ilości tworów, to sobie poradzisz i zdążysz.Też mam czasem takie obawy.
    Ale będzie dobrze!;)
    Najważniejsza jest pamięć;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo....