Obserwatorzy

niedziela, 1 sierpnia 2010

Z twórczego archiwum...-odsłona pierwsza-kartki.

Za namową kilku życzliwych mi osób (zapewne będą wiedziały, że o Nich mówię) postanowiłam ujawnić Wam część moich prac, które wykonałam już jakiś czas temu. Miesiąc, dwa a nawet więcej-wstecz.
Dzisiaj, na początek zaprezentuję kilka moich karteluszek. Wiem, że dużo im jeszcze brakuje. Wiem, że wiele muszę się nauczyć. Nie mam także idealnych materiałów, dodatków.
Długa droga przede mną, ale nauka (czy ćwiczenie)-jak to mówią czyni mistrza...
Pocieszam się, że kiedyś moje prace może będą trochę lepsze właśnie dzięki nauce, praktyce i ćwiczeniom. Dziś -ot co! Takich kilka kartek...
Wyżej z okazji urodzin...
Niżej okazjonalne:- "Wszystkiego najlepszego"...
- "Moc życzeń"...
- "Moc dobrych życzeń"...



Tu cała seria świątecznych-Wielkanocnych...








To tylko wybrane kartki. Nie chcę Was zanudzać! Będzie mi bardzo miło jeśli zechcecie doradzić mi co robię nie tak?, a co jest ok?. Wszelkie rady będą bardzo, bardzo cenne.!
Dziękuję za każdą wypowiedź!
Dziękuję Wszystkim, którzy zatrzymają się u mnie chociaż na chwileczkę...
Pozdrawiam bardzo serdecznie, wakacyjnie!!!
-Marlena

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne kartki :) nic bym im nie ujmowała, nic nie dodawała :) Pozdrawiam i czekam na kolejne fotki Twoich prac!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne karteczki :) czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę takie cuda trzymała gdzieś w szufladzie i nic nie pokazała:D

    Koniecznie pokazuj wszystko jak masz jeszcze!!!:*:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne karteczki! ta pierwsza, słoneczna jest najpiękniejsza! czekam na kolejne karteczki!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze że cię nakłoniły do pokazania;)
    Śliczne.Zwłaszcza 2 i te króliczkowe;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo....