Obserwatorzy

czwartek, 19 sierpnia 2010

Z twórczego archiwum...-odsłona piąta-odlewy gipsowe.



Gips tu i ówdzie... tak-jest wszędzie gdy się już z nim rozkładam. Pokochałam tę zabawę "błotną". Uwielbiam je robić... mowa o odlewach gipsowych.
Mogą być na wszystkie okazje. W sprzedaży dostępny jest duży wybór foremek-jest w czym wybierać. Zarówno figurki płaskie jak i przestrzenne...
Z gipsu właśnie powstały... wyżej prezentowane aniołki...

-szopka


-mikołaje

-gwiazdki


(...tu przykładowe jest więcej innych rodzajów...)


-zając wielkanocny


-świecznik wiosenny


-pisanki/jajka (tu gips odlewałam w balonach)


-motywy wielkanocne



-misie


-clown

-zwierzątka-serwetniki

Oj... to nie są wszystkie jakie wykonałam. Całe mnóstwo rozdane. A kolejne setki sprzedane na Kiermaszach Szkolnych. Na gipsowałam się tych figurek. I nadal będę, ponieważ bardzo to lubię.!

6 komentarzy:

  1. świetne to gipsowanko i jakże kolorowe! Też się zastanawiam czy czegoś nie odlać... ale jakoś tak nie mam nauczyciela a w necie za bardzo przepidów konkretnych nie widzę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Służę radą...
    Jak znów rozwinę swój majdan to przygotuję kursik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Otrzymałam od Ciebie tyle miłych komentarzy, że aż nie wiem co powiedzieć :)
    Do postemplowania możesz oczywiście mi coś podesłać, zawsze miło jest pomóc komuś, jak chcesz to możesz na maila napisać: ola @ arrakis.nazwa.pl

    Te figurki są świetnie, a misie, ach jak ja uwielbiam misie, aż chciałoby się je przytulić, tylko trochę twardo by było :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku, do moich kartek pudelek! sa sliczne, urocze i ....... i chetnie bym je porwala. No kilka bym Tobie zostawila!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne i jak dużo:))Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marlenko, ależ Ty jesteś wszechstronna. Ilekroć do Ciebie zaglądam, to zadziwiasz mnie czymś nowym :) Niesamowicie się cieszę, że jesteś tu... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo....