Obserwatorzy

piątek, 27 sierpnia 2010

Z twórczego archiwum...-odsłona siódma-drzewka.




Dzisiaj króciutko...
Chciałam tylko zaprezentować moje drzewka.
W zależności od pory roku można je dowolnie dekorować.
Na wiosnę w kwiatki a na zimę w cytrynki czy łupinki od orzecha; pomysłów może być wiele...
Tak oto prezentują się moje skromne drzewka...
Które wykonałam z ... a właśnie...
WYZWANIE-PYTANIE: -Z czego wykonałam koronę mojego drzewka?.
Mam nadzieję, że pojawi się dobra odpowiedź i będę mogła nagrodzić zwycięzcę...
Jeśli będą zainteresowane osoby, to podam dokładnie co i jak robiłam, a może wstawię kursik?...

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za Waszą obecność!

8 komentarzy:

  1. Ale boskie!!! Jaaa normalnie na Boże Narodzenie genialne!!! Super!

    A to może skrzyp polny?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale zagadka;) nie mam pojęcia, ale bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. skrzyp na pewno nie bo chyba jest zbyt wiotki, poza tym jak drzewko jest zielone przez dłuższy czas to tez odpada, bo by nie przetrwał ....a jakas mała podpowiedz? :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda mi to na trawę, ale chyba się mylę...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja wiem, ale nie powiem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podpowiem skromnie: jagody... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje Pani... padło rozwiązanie!
    Do drzewka wykorzystałam gałązki jagodziwia.
    Czyli same gałązki od jagód bez owoców i liści (zbierane późną jesienią).
    Sylwio-miałaś rację-dziękuję za odpowiedź!
    A pozostałym Blogowiczkom-dziękuję za dzielne próby i szukanie odpowiedzi! Jesteście bardzo pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo....