Obserwatorzy

środa, 4 sierpnia 2010

Z twórczego archiwum...-odsłona czwarta-tuby z życzeniami.

Przedstawiam dziś jeszcze -pomysł na przekazanie życzeń bliskiej osobie...
Tym pomysłem jest:
--------TUBA OKOLICZNOŚCIOWA--------
W samym internecie jest wiele przykładów profesjonalnie wykonanych tub; są one może i z lepszych materiałów. Myślę jednak, że nic nie ujmie tak serca obdarowanej osoby jak cierpliwie wykonana rzecz po amatorsku...

-Wykonałam je z rolki po ręczniczkach papierowych. Moje są o charakterze imieninowo-urodzinowym, ale wspaniale sprawdziłaby się także forma świąteczna. W środku rulon z kartki udekorowanej w podobnym "klimacie" jak na zewnątrz...
POLECAM! Praca nie trudna, a jest urozmaiceniem-"karty z życzeniami".


Moje tuby są różnorodne...
Kolorowe...

Świąteczne...



I to takie sobie skromne, stare prace...
Dziś byłyby ozdobione trochę inaczej, ale co tam...!
Miały być wspomnienia?
-No to są...


Pozdrawiam Was całym serduchem i ogarniam ciepłymi myślami!
Dziękuję za każde słowo i odwiedziny!

3 komentarze:

  1. bardzo fajny pomysł! a jak poradziłaś sobie z wieczkami?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozwolę sobie odpowiedzieć...
    A mianowicie...
    Najpierw odrysowywałam od rolki (jeszcze nie ozdobionej) po dwa kółka. Dolne przyklejałam na stałe, a górnemu robiłam-doklejałam takie wypustki. Żeby można było je lekko wcisnąć do środka. Wcześniej doklejałam też kawałek wstążeczki by można było swobodnie "zatyczkę" wyciągnąć.
    Teraz już dawno nie robiłam tub po rolkach od ręczników. Ostatnio wykorzystywałam puste opakowania po herbatkach granulowanych dla niemowląt (i dzieci) Hippa lub Bobovity. Mój mały trochę ich wykorzystał, więc puste opakowania trzeba było jakoś spożytkować. Te mają już super gotową puszkę z dnem-zatyczką. Tylko ozdabiać...!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. tubki sa bajecznie kolorowe, tylko nie kus nowymi pomyslami, jeszcze troche i nie bede miala czasu spac!
    To zart,musze spac 7-8 godzin, a szkoda ze nie 3-4.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo....