Obserwatorzy

piątek, 6 sierpnia 2010

Historia pewnej wygranej...

Już jakiś czas temu odnalazłam bazę Przydasie.info obfitującą we wszelkiego rodzaju przydasiowe skarby. Gdzie zamieszczone są konkretne przedmioty użyteczne w scrapbookingu i ich opisy oraz recenzje.
Przyłączyłam się do bazy, ponieważ bardzo spodobał mi się pomysł Twórczyni strony. Uczestniczyłam aktywnie, wpisując wybrane produkty, które posiadam i sama sprawdziłam.
Przyszedł taki dzień, w którym to Gospodyni strony zorganizowała Candy.
Zapisałam się-a co...

Wielu z tych rzeczy nie widziałam nawet nigdy na oczy, a tyle u Was się naczytałam.
Więc pobawić się nie zaszkodziło...

Podglądałm wyniki i za pierwszym razem nie udało się. Po tygodniu gdy zwyciężczyni nie zgłosiła się, organizatorka Candy losowała ponownie. Wtedy też się nie udało!
Ale za kolejny tydzień, gdy kolejna zwyciężczyni milczała-Carrot, postanowiła losować jeszcze raz.
I tym razem... Wiecie kto został właścicielem wygranej Candy? Po losowaniu, którego dokonał synek-Kasi.....

.
.
.
.
.

Tak, tak -właśnie ja!
Pod wpływem chwili w odpowiedzi do Carrot-napisałam...:
"Weszłam tutaj na momencik.
By sprawdzić-do kogo pojedzie prezencik?
A no proszę! Już się śmieje!
Mój nick chyba tu widnieje...?
Tyle wrażeń, masa przeżyć...
Wciąż nie mogę w to uwierzyć!!!
Że rączkami Synusia...
-Mi przypadłą wygranusia :-)
Kasiu Droga, Słodkie Dziecię...
To szaleństwo jakieś przecie...
Tyle szans już było danych, tyle losów przebieranych.
A tymczasem cud się zdarzył!
I Los właśnie mnie obdarzył!
Całym sercem Wam Dziękuję!!!
I się tutaj podpisuję..."...

Dziś listonosz przyniósł piękny prezent! Przesyłkę o jakiej nawet nie śniłam...

Słodki pakiecik zawiera :
1. Die-cuts "Nostalgia" - 20 szt. kwadracików w vintage'owym stulu
2. Pakiecik 5 szt. białych baz do kartek wraz z kopertami w formacie DL
3. Zestaw 20 szt. papierowych płatków kwiatowych Henbury Lane
4. Samoprzylepne die-cuts w postaci pstrokatego alfabetu
5. Zestaw 20 szt. wytłaczanych płatków kwiatowych w jesiennych kolorach
6. Wstążeczki z serii Spots&Flowers w wersji Citrus - 6 rodzajów wstążek po 1 m.
7. Wstążeczki z serii Spots&Flowers w wersji Retro Pinks - 6 rodzajów wstążek po 1 m.
8. Ćwieki ozdobne - mix 21 szt. tzw. Hampstead Sweeties
9. Wstążeczka Smirk w kropeczki w opakowaniu - 3 m.
10. Bloczek akrylowy o wymiarze 10x15 cm.
11. Taśma dwustronnie klejąca o fenomenalnej szerokości 3 mm, idealna do klejenia wstążeczek
12. Tusz Versa Color, kolor mint (zielono-niebieski)
13. Puder do embossingu Heat it Up! w kolorze żółtym
14. Ćwieki w kształcie malutkich serduszek - op. 100 szt.
15. Ćwieki okrągłe - op. 80 szt.
16. Die-cuts alfabet i numerki
17. Zestaw 24 szt. (12 wzorów po 2 szt.) papierów do scrapbookingu z serii Vintage 15x15 cm.

Ufff... Musiałam podzielić się z Wami moim szczęściem!
Pozdrawiam Was moje Kochane!
A Tobie Kasiu-jeszcze raz bardzo, bardzo mocno dziękuję!
Prezent sprawił mi naprawdę ogromną radość!




4 komentarze:

  1. Gratuluję! Niesamowity prezent!

    A ta rymowanka - bombowa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Marlenka wciaz rymuje, dla mnie to blogowa poetka. Gratuluje wygranej, takich cudownosci to nawet ja nie mam. No to teraz sie zacznie... codziennie praca, juz sie ciesze.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję i czekam na przydasie w użyciu!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. No Marlenko, miałam pytać czy dotarła paczuszka :D Ależ się cieszę z Twojej radości :) Samek wiedział kogo wylosować, hahaha :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo....