Obserwatorzy

wtorek, 24 sierpnia 2010

Z twórczego archiwum...-odsłona szósta-stroiki na różne okazje.


Usłyszałam od Was ostatnio tak wiele miłych słów na temat moich prac.
Dziękuję Wam - jest mi niezmiernie miło.!
Robię to co lubię.
Jak dla większości z Was, wszelkie robótki są także moją pasją.
Poradnie, bądź nie-ale z zamiłowania wykonuję co tylko mogę i jakoś potrafię!

Dziś zatem chciałabym pokazać Wam kilka przykładowych stroików jakie udało mi się wykonać na przeróżne okazje. Przede wszystkim robiłam stroiki jako dekoracje na Święta Bożego Narodzenia oraz Wielkanocy. Ale zdarzały się takie inne, zwyczajnie dekoracyjne.
Jak zauważycie... uwielbiam naturalne produkty, tworzywa...
Kora, mech, listki, gałązki...
Ekologicznie, tanio i efektownie-prezentują się takie dary natury;
Reszta to tylko dodatki.
Popatrzcie i oceńcie zresztą same.
-Co tu dużo gadać...?
Jak Was nie zanudzę-to... oto one...

MOJE STROIKI
...NA RÓŻNE OKAZJE...










6 komentarzy:

  1. Jakie sliczne te stroiki! Najbardziej to mi sie te z kurczatkami podobaja.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi te z cytrynkami przypadły do gustu;)
    Nawet mam taki z Twojej kolekcji z czerwoną świeczką- cudko... ;)))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem czemu, moze dlatego ze wielkanocnych stroikow nie robie to tak bardzo mi sie podobaja.
    Po prezentacji archiwalnej swieczek pokaze tez moje stroiki, sa inne choc tez z natura.Dobrze ze nikt nie robi tego samego bo byloby nudno, a tak jak w krainie bajek sa nasze blogi, z tym ze bajki dla duzych dziewczynek.Ale ja baaardzo lubie te bajki.
    Marlenkom masz zdolne raczki, mysle ze co wezniesz do reki to cos z tego zrobisz.Pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawe :) i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo....