Obserwatorzy

środa, 18 sierpnia 2010

Skromnie broszkuję i dziękuję!!!

Wróciłam z wyjazdu a tu listonosz przyniósł tajemniczą przesyłkę...
Pierwsza literka imienia nadawcy-podana na odwrocie koperty podpowiedziała mi od Kogo ona jest? Niniejszym pragnę z całego serca podziękować Ci Karinko za przemiłą niespodziankę!
Zawartość koperty jest wspaniała! Wszystko jest przepiękne i przyznam, że aż trochę szkoda z tego korzystać.. Popatrzcie same-wykrojniki (tak to się chyba nazywa?), przepiękna fioletowa, błyszcząca karta, no i te dodatki... kryształkowe kwiatuszki i metalowe zwierzątka.
Jest mi ogromnie miło, że ujął Cię mój komentarz, który spowodował przyznanie nagrody niespodzianki! -DZIĘKUJĘ!!!


A od mamy wróciłam z całą torbą przeróżnych ścinków, koronek, gózików-przeróżnych przydasiów. Musiałam od razu wypróbować nowe nabytki, dzięki czemu powstały takie oto cztery skromne broszki...


DWIE ZIELONE



DWIE BIAŁO-NIEBIESKIE



DZIĘKUJĘ WAM ZA CAŁE DOBRO: WSZYSTKIE ODWIEDZINY I POZOSTAWIONY ŚLAD!
Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia...
-Marlena

1 komentarz:

  1. zielone broszki najbardziej mnie ujęły! ciekawa jestem co wyczarujesz z paczuszki - niespodzianki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo....