Obserwatorzy

sobota, 7 sierpnia 2010

Karta na Chrzest....

Dziś króciutko... Ponieważ już szykuję się na Chrzciny Pawełka, synka siostry mojego męża.
Skoro świt zmajstrowałam dla Szkraba taką oto karteczkę. Z użyciem nowych przydasiów oczywiście!
Wykorzystałam już niebieską tasiemkę, kwiatka niebieskiego (właściwie dwa) i ćwieka ozdobnego. Listki przy kwiatku obok napisu po tuszowałam lekko nowym tuszem.



Zdjęcia trochę słabej jakości-przepraszam Was za to. Trochę czas mnie dzisiaj goni. Nie mogę ustawiać i wypróbowywać światła... Myślę, że to co najważniejsze to jest widoczne.


Pozdrawiam Was moje Kochane całym serduchem!
Dziękuję za wszystkie wpisy i odwiedziny!

Dzisiaj nad ranem wyjeżdżam w moje rodzinne strony. Spotkam rodziców i siostrę. Już nie mogę się doczekać. Może mnie zatem nie być przez tydzień, ponieważ nie wiem jak tam z internetem będzie?. No chyba, że gdzieś się dorwę do niego...
Tymczasem to tyle ode mnie!
Posyłam ogromne, serdeczne buziole!
-Miłego weekendu Blogowiczki!!!


6 komentarzy:

  1. Jaka słodziutka i piękniutka kartoszka:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka Marlenko :) Widzę, że świetnie wykorzystujesz nowe elementy, bardzo się cieszę :) I wypoczywaj kochana!!! Czasem od komputera też trzeba odpocząć, wiem coś o tym... Dzięki temu wpadłam na świetną książkę ostatnio... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka, no i ładne te Twoje prace;)
    Miło mi, że wzięłaś udział w moim candy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna praca!
    JEST PIĘKNA!
    Tak sobie wyobrażałam idealną kartkę z okazji chrztu!
    Piękne połączenie dodatków,a te kwiatuszki...miodzio
    Gratuluję postępów!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna karteczka! bardzo elegancka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo....