Obserwatorzy

niedziela, 18 lipca 2010

Moje drewniane konstrukcje...




Dziś chciałabym zaprezentować ostatnio wykonane obiecane prace...
Są to: krzesełko i wóz, które skonstruowałam
oraz wykonałam z kawałków drewna.
Oba przedmioty stoją sobie wśród zieleni.
W wozie umieszczona jest doniczka,
która po niedzieli pomieści kwitnące kwiatki (jeszcze nie wiem jakie?).
Na krzesełku także można postawić doniczkę z kwiatkiem...

Mam w planach wykonanie jeszcze studni i taczki...
Marzyłam jeszcze o wiatraku, ale to już trochę wyższa szkoła jazdy.

Do wozu dorobię parę koni z siana i będzie całkiem zacny zaprzęg...

Zobaczymy jeszcze co wyjdzie z tych planów?
Oby się nie pokrzyżowały...

-Z całego serca pozdrawiam wszystkich odwiedzających!
I Tych, którzy zaglądają cichutko i wymykają się po chwili.
I Tych, którzy zostają i pozostawiają swój ślad!
-Dziękuję Wam wszystkim i zawsze gorąco zapraszam!

8 komentarzy:

  1. Podziwiam za tak wszechstronny talent :)
    Rewelacja :) Ja nawet nie potrafię desek zbić prosto :/ Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję JaMajko! Leżały sobie niepotrzebne deski to trzeba je było jakoś spożytkować...
    A, że tego typu dekoracje są dosyć drogie to nie zastanawiając się wiele wzięłam siekierkę, młotek kilka gwoździ i ot co... wyszło jakieś ustrojstwo...
    Również pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tak nie bardzo do drzewa, tzn do pracy z nim. Ale zielone krzeslo mam, tzn krzeslo w kwiatach. Stoi sobie na tarasiku. Ale wobec tego podziwiam Cie i zobacze co bedzie dalej....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem pod wielkim wrażeniem, ja bym nie umiała zrobić takich przedmiotów :)piękne dzieła :) Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę to Twoimi łapkami powstały drewniane konstrukcje? Niesamowita jesteś! A ja dotychczas myślałam, że tylko w papierach buszujesz z lubością :) Marli, czekam czym nas jeszcze zaskoczysz :)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaa, kochana, czas koniecznie sobie w ustawieniach bloga przestaw na polski, bo masz zdaje się GMT -08:00, a powinno być GMT +01:00 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę, proszę, nawet talent stolarski się ujawnił...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo....